Kategoria amortyzatorów: Rock Shox
Rok produkcji: 1994
Skok: 46/60mm
Górne golenie średnica:
Regulacja: Ciśnienia i tłumienia na górnych goleniach
Sprężyny: Powietrze
Tłumienie: Olej
Waga: 1043
Opis: Rok 1994 to szczyt rozwoju serii Mag. Jest to dalsza ewolucja Mag -ów. We wszystkich wersjach Mag 21 Mag, 21 SL Ti i Mag 10 zwiększono w tłumiku ilość głównych otworów olejowych do 4, dodano dodatkowe olejowe bypassy dla lepszego wybierania drobnych nierówności, zmniejszono twardość głównej sprężyny zaworka olejowego. Amortyzator pracuje znacznie lepiej i lepiej wybiera nierówności. Wersja Mag10 ma stalowe golenie górne i regulację tłumienia za pomocą klucza imbusowego na górze koleni. Wersja Mag21 standardowa posiada aluminiowe górne golenie oraz regulację tłumienia pokrętłem na górze goleni (pokrętło w kształcie gwiazdki zamiast dotychczasowego okrągłego). Obie wersje mają charakterystyczny szampański kolor dolnych goleni. Wersja Mag 21 Sl Ti posiada aluminiowe górne golenie, tytanowe elementy tłumika olejowego, tytanowe śruby, podkowę magnezową zamiast aluminiowej (bardzo często pękała), koronę bardziej wycieniowaną w mlecznym kolorze, aluminiową rurę sterową zamiast stalowej oraz charakterystyczne malowanie dolnych goleni wyglądających jak polerowany tytan. Wprowadzono też szosową wersję Paris Rubaix będącą w rzeczywistości amortyzatorem w wersji Sl Ti ze zmienioną podkową i zmniejszonym skokiem. (Grzesiek Focker)